Kako da kupim neki od artikala na sajtu?
Kupovina na sajtu je maksimalno pojednostavljena. Kada odaberete željeni artikal, kliknite na opciju "Dodati u korpu" a zatim pratite smernice. Kako bi personalizovali artikal koji ste odlučili da kupite, na kraju kupovine ćemo Vam poslati e-mail potvrde i obaveštenje da kroz opciju "reply" pošaljete instrukciju za personalizaciju. Možete nam u e-mailu napisati tekst koji želite da se ispiše, možete nam poslati fajl sa slikom ili nam poslati svoj dizajn, a mi ćemo Vam poslati urađenu pripremu kako bi je Vi potvrdili i kako bi smo zatim otpočeli proizvodnju artikla. Kod nekih artikala postoji opcija "Dizajniraj iz nule" koja Vam dozvoljava da sami direktno na sajtu uradite dizajn po izboru. Kod poručivanja artikala iz kategorije "Pečati", nakon obavljene kupovine preko sajta dobićete e-mail potvrde kupovine sa informacijom da nam je potrebno kroz opciju "reply" poslati neophodnu dokumentaciju. Dokumentaciju nam možete poslati skeniranu ili fotografisanu pri čemu je veoma bitno da svi podaci budu vidljivi. Kompletan spisak dokumentacije preuzmite ovde.
Da li je prema novom zakonu o privrednim društvima potreban pečat?
Iako član 25. stav 3. Zakona o privrednim društvima propisuje da Vam pečat nije potreban, osim u slučajevima kada je to propisano drugim Zakonom, svi će Vam ga ipak zahtevati jer je pečat tako duboko ukorenjen kao dokaz autentičnosti dokumenta u našoj privredi, da njegovo ne korišćenje može izazvati veće probleme u radu firme, nego koristi. Bitno je napomenuti da pečat nije bio obavezan ni pre donošenja novog Zakona već je upotreba pečata pripadala običajnom pravu. Na primer, u poslovnoj banci nećete moći otvoriti račun firme bez pečata, niti ćete kod mobilnih operatera moći sklopiti ugovor bez pečata. Dakle, zakonska obaveza ne postoji ali pravni subjekti mogu da zahtevaju identifikaciju isključivo uz pomoć pečata.
Šta je sve potrebno za poručivanje pečata?
U zavisnosti od pravne forme Vašeg privrednog društva, razlikuje se neophodna dokumentacija za izradu pečata ili suvog žiga. Kompletan spisak dokumentacije preuzmite ovde.
Da li mogu sam/a da uradim grafičku pripremu za pečat/ID pločice/pločice za vrata/pločice i oznake/military pločice/table za firme?
Da. Možete koristiti našu on-line formu za poručivanje i kreiranje pečata i ostalih proizvoda, ili možete sami uraditi pripremu i fajl snimiti kao vektor, a zatim ga „učitati“ zajedno sa potrebnim dokumentima na naš sajt. Logotip ili slika mogu da budu i u rasteru pod uslovom da su urađeni u što većoj rezoluciji. Ukoliko želite, pripremljen fajl i dokumentaciju nam možete poslati na e-mail. Molimo Vas da se prilikom izrade grafičke pripreme pečata pridržavate teksta iz rešenja APR-a jer Vam u protivnom pečat neće biti prihvaćen od strane banke..
Da li postoji garancija za pečat/ID pločice/pločice za vrata/pločice i oznake/military pločice/table za firme?
Da. Standardna garancija za pečat je 24 meseca. Garancija se ne odnosi na mehanizam, već samo na gumu. Garancija na ID pločice, pločice za vrata, pločice i oznake i table za firme je 24 meseca i ne odnosi se na mehanička oštećenja i oštećenja nastala nebrigom korisnika ili neadekvatnim korišćenjem. Garancija na Military pločice je 12 meseci i ne odnosi se na mehanička oštećenja i oštećenja nastala nebrigom korisnika ili neadekvatnim korišćenjem.
Šta da radim ukoliko dobijem neispravan / pogrešan proizvod??
Odmah nas kontaktirajte i podnesite reklamaciju pismenim putem na našu kontakt adresu u kojoj ćete detaljno opisati nedostatak koji ste primetili. U najkraćem roku dostavićemo potvrdu o primljenoj reklamaciji na Vašu e-mail adresu, a zatim ćemo Vas kontaktirati radi rešenja. Ukoliko je potrebno neispravnu robu ćete zatim poslati kurirskom službom zajedno sa potvrdom (fakturom) o kupovini na našu adresu. U ovom momentu, kupac plaća poštarinu za slanje pošiljke. Nakon što potvrdimo grešku u proizvodu, u najkraćem roku ćemo Vam poslati ispravan proizvod i refundiraćemo Vam troškove slanja pošiljke koju ste nam vratili. U slučaju da pri isporuci pošiljke od strane PostExpress kurirske službe primetite da je pošiljka otvorena ili oštećena na bilo koji način, neophodno je odmah u prisustvu kurira sačiniti zapisnik o oštećenju i ne prihvatiti takvu pošiljku. U suprotnom, moraćete u prostorijama pošte podneti reklamaciju na oštećenu pošiljku a pošiljka će ostati kod Vas kao preuzeta a zatim sačekati da oni otpočnu proces rešavanja reklamacije. Napomena : Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice smatra prodajom na daljinu. U skladu sa tim, po Članu 28. ovog zakona potrošač ima pravo na odustanak od kupovine u roku od 14. dana od dana kupovine osim u slučaju kupovine i isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili robe koja je jasno personalizovana (Član 37. Zakona o zaštiti potrošača).
Ukoliko već imam stari mehanizam pečata, da li je moguće zameniti samo gumu?
Da, uz zamenu jastučeta. Stara guma prilikom dugotrajnog korišćenja napravi duboki otisak na jastučetu koji nije moguće ispraviti i potrebno je kupiti novo jastuče.
Koji su sve troškovi dostave pri kupovini u on-line prodavnici?
Za teritoriju grada Novog Sada, sve porudžbine preko 1.000,00 dinara se potpuno besplatno isporučuju na adresu kupca u najkraćem mogućem roku. Za porudžbine manje od 1.000,00 dinara dostava se naplaćuje 150,00 dinara pri isporuci. Za sve porudžbine van Novog Sada, na teritoriji Republike Srbije (bez Kosova i Metohije) preko 1.000, dinara dostava se vrši besplatno preko službe Post-Express na adresu poručioca, osim u slučaju poručivanja proizvoda iz grupe Pehara, medalja i plaketa za koje važe posebni uslovi dostave, a za koje sve informacije možete dobiti putem kontakta. U slučaju plaćanja robe pouzećem (po preuzimanju robe), postoji jednokratni trošak od 45,00 dinara koji se plaća direktno službeniku Post-Express-a na ime prenosa novca.
Koji su rokovi dostave pri kupovini u on-line prodavnici?
Nakon poručivanja robe putem on-line prodavnice a zatim i potvrde naloga, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon toga, u najkraćem mogućem roku bićete obavešteni e-mailom o momentu predaje Vaše pošiljke kurirskoj službi. Ovaj korak najčešće realizujemo isti dan ili najkasnije sledeći radni dan, u zavisnosti od momenta zatvaranja porudžbine. Pri poručivanju robe, možete odabrati da li želite da Vam pošiljka bude isporučena u toku prepodneva do 12h ili u toku popodneva do 19h. Po našem iskustvu, od momenta predaje pošiljke kurirskoj službi najčešće je potrebno 1-2 radna dana da Vaša porudžbina bude isporučena na adresu. Ovde je bitno napomenuti da usled objektivnih razloga kao što su neradni dani, državni praznici, prirodne nepogode i slično, ne možemo garantovati isporuku u ovom roku. Svakako i pored ovakvih, ponekad nepredviđenih okolnosti, maksimalno je potrebno do 7 radnih dana za isporuku pošiljke. Isporuku robe na teritoriji grada Novog Sada vršimo isti dan za porudžbine potvrđene do 11h ili prvog sledećeg radnog dana za porudžbine potvrđene nakon 11h.
Koje su vrste plaćanja u on-line prodavnici?
U našoj on-line prodavnici trenutno možete odabrati dve vrste plaćanja :
  • avansno plaćanje putem bankarske transakcije. Ovakvo plaćanje možete izvršiti elektronski putem e-bankinga ili lično u bilo kojoj banci ili pošti. Po kreiranju porudžbine dobijate sve potrebne informacije kako bi mogli izvršiti uplatu. Opcija avansnog plaćanja je obavezna za sve porudžbine veće od 5.000,00 dinara.
  • plaćanje pouzećem po preuzimanju pošiljke. Ovakvo plaćanje se vrši direktno službeniku Post-Express uz jednokratni dodatni trošak od 45,00 dinara na ime prenosa novca*.
* ova nadoknada se ne naplaćuje za isporuke na teritoriji grada Novog Sada
Da li ću dobiti račun za kupljene proizvode?
Za on-line kupovine se ne izdaje fiskalni račun već ćemo Vam izdati odgovarajuću fakturu kao potvrdu kupovine.